Livet... som oftast.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 2 oktober 2012 06:45

Frukost: Dietsoppa, överkryddad

Jamen klök!!
Tur det bara är en evighet av soppätande kvar.

Av Anna - 1 oktober 2012 20:55



      

Av Anna - 1 oktober 2012 20:41

Jag trivs så bra med bloggplatsen.se!
Enkelt att sköta och appen är guld värd. Jag kan tookblogga 45 gånger om dagen om jag vill, vart jag vill.


Men jag vet inte jag... Känns på något sätt som jag är inne på fel revir och trampar runt. Alla här är så unga, och har så annorlunda prioriteringar i livet än mig. Det känns som de flesta skulle jag kunna vara mamma till här?
Jag har INGET emot er barn/ungdomar, tro inte det. Det är bara det att jag känner mig aningen mossig och malplacerad. Dagen idag gick mest åt till att fundera på om jag ska byta bloggplats. Men vart skulle det vara isåfall?
Finns det någon bloggplats för såna som mig, 30+are, som erbjuder samma enkelhet och app? Tveksamt va...


Jag pratar inte samma språk som er ungdomar. Inge haul, inga dagens outfit, inga modefoton eller mobilcamsposerande. Bara en Tant A som har fullt upp med barn och sig själv.
Får jag vara här ändå?
Kan jag vara här ändå?


Jag vet ju inte vart jag ska ta vägen....


Av Anna - 1 oktober 2012 13:50

Imorgon startar jag med min soppvecka. Soppan är klar och ser intesärskilt aptitlig ut. Men jag tycker om konsistensen på kokt kål så jag ska inte ha något problem på så sätt.

Men ikväll ska jag synda ordentligt! Jag SKA ha en mugg varm choklad med marshmallows. Och jag ska njuta till tusen. (Ja iallafall fram tills jag spyr upp det...)

Av Anna - 1 oktober 2012 13:40

Min söte son gav mig nyss denna underbara skiva! För dom flesta här säger det väl inget... Men för mig blev det nostalgi på tår-i-ögat-nivå!!!
<3

Av Anna - 1 oktober 2012 08:38

Ja blir inte det här Kuckelimuckmedulsin så vete fan...

Av Anna - 1 oktober 2012 06:52

"Ettan" vaknade prickig! Det ser ut somhela han är täckt av nässelfeber men det kliar inget så det är uteslutet. Fan vet vad det är. Så det blir doktor idag. Och DET blir kul med tvillingvagn och nålrädd autist. Han brukar panika och fly. Problemet är att jag kan inte jaga med tvillingvagn... Argh!!

Ovido - Quiz & Flashcards