Livet... som oftast.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 3 oktober 2012 07:17

Om det är slumpen, svälten eller soppan vet jag inte. Men jag väger 1 kilo mindre idag än igår.
Jag har överlevt mitt första soppdygn, med konstant hunger, kramp i magen och gaser till 1000!
Igår såg intaget ut som följer:
1 liter soppa
2 äpplen
1 päron
2 koppar the
Massor med svart kaffe
Vatten

Jag har knappt sovit pga ont i magen...
6 dagar kvar.

Av Anna - 2 oktober 2012 16:12

Påväg till SPA!!

Av Anna - 2 oktober 2012 13:04

Av Anna - 2 oktober 2012 12:20

Ja jag veeet, det är ett jävla tjat om soppan. Men nu har jag låtit den koka upp med några potatisar för att dra ur lite kryddor. Sen mixade jag den. Och nu är den baske mig ätbar, nästan god tillochmed. Jag kommer fixa den här veckan galant!! Yay me!

Av Anna - 2 oktober 2012 10:00

De var föresen ingen fara med "Etans" uslag. De var en reakion pga de virus som gett dom alla dunderförkylning. Försvinner av sig själv och ger honom inga besvär.

Så... back to school young man!

   
 


Av Anna - 2 oktober 2012 09:38

Av Anna - 2 oktober 2012 09:33

Ikväll ska jag på spa igen. Helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Ansiktet har jag gjort förr så det vet jag hur det går till.
Men helkroppsmassage?
Vad innebär det???
Ska dom kladda runt på min ärrade, skinnpåse till mage med???
Det ger lätt panik. Tänk om dom är lika äcklade av den som jag är?

Av Anna - 2 oktober 2012 08:56

Nu sitter jag och bäs i bilen och väntar på att Coop ska öppna. Jag måste ha byttor att frysa soppan i... Av någon konstig anledning uppskattar inte familjen att 20 liter soppa står i kylen och smaksätter allt? Pffft....
Jag har pepprat den för mycket med. Knappt ätbart. Men jaja, det som inte dödar stärker?

Ovido - Quiz & Flashcards