Livet... som oftast.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 5 oktober 2012 06:24

Inte ett gram har jag gått ner sen igår. Jag trodde det skulle bli rejält tack vare vattengymnastiken. Känns som tungt nu. Varför händer inget??
Faan jag är konstant hungrig, soppan mättar inte det minsta. Idag får jag äta banan och dricka lättmjölk.

Av Anna - 4 oktober 2012 22:10

Jag orkar inte sitta framför tvn och frysa så jag gör natt nu.
Dagen har varit ganska jobbig med konstant hunger.
Snälla låt det ge ett bra resultat på vågen imorgon!!

Av Anna - 4 oktober 2012 20:36

Nu har jag kommit hem från vattengymnastiken. Jag FRÖS så jag hade tuppskinn hela timmen, trots att vattnet är 30°c. Och alla övningar var extremt jobbigare än vanligt. En kropp utan vanlig mat är en kropp utan ork tydligen... Jag är helt slut.

Ställde mig i duschen en stund när jag kom hem för att bli varm. Nu ska jag äta lite. 5dl vatten, en mugg grönt the och ett äpple. Tar en skvätt soppa innan jag lägger mig sen.

Av Anna - 4 oktober 2012 18:32

Lugnet före svallvågorna

Av Anna - 4 oktober 2012 18:00

Mys

Av Anna - 4 oktober 2012 17:40

Höstprommenad innan vattengympan!

Av Anna - 4 oktober 2012 14:52

Mina små söta!

Av Anna - 4 oktober 2012 13:08

Nästa vecka är det föräldrafika på dagis. Av någon obegriplig anledning fick jag en släng av schizofreni och Bullmamman inom mig erbjöd sig att baka till det.

Så på tisdag måste jag baka... Muffins kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards