Livet... som oftast.

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Mailar Bloggplatsen:

Av Anna - 12 april 2013 10:46


Nu får ni ger er!!
Hur kan ni godkänna en blogg som denna?
(Adress till bloggen raderad här för jag vill inte sprida äcklets bilder.)

Sidan är mest fylld av skit, inskannade papper och FOTON PÅ DENNA KARL DÄR HAN BLOTTAR SIG!!

Han har haft bloggen i flera år?? Det kan omöjligt vara så att ingen klagat och ni inte vet om den...


Motbjudande med tanke på att det känns dom 90% av bloggarna här är under 18 år. Det här får ni åtgärda snarast.

 
 
Nun of a Gun

Nun of a Gun

15 april 2013 09:58

Jag kan inte uttrycka nog hur bra gjort detta är av dig! Vi ska inte tolerera sådan skit. Way to go!

http://nunofagun.bloggplatsen.se

Anna

15 april 2013 10:06

Nej jag tänder på alla cylindrar. MenBloggplatsen svarar varken på mailet eller gör något, inte än iallafall. Tant A förbereder sig för rond 2.

 
Marie-Louise

Marie-Louise

29 april 2013 13:24

Inget svar än? Nu har jag inte sett bloggen du menar men om det är så illa som du skriver så borde väl bloggen stängas ner...

http://www.madredetres.blogg.se

Anna

2 maj 2013 11:13

Hejhej ML! Kul att se dig här med! Nej dom har inte ens svarat på mina mail, jag har krivit om det i dagens blogg.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Anna - 4 mars 2015 18:40


Av Anna - 13 januari 2015 14:09

Idag kom jag hem från jobbet och de två små, 3 och 5 år gamla, ville stanna ute och leka i snön. Efter ett förhör för att vara säker på att dom vet vad som är förbjudna områden så blev det så. Första gången ensamma ute! Jag gick in, packade in mjölk...

Av Anna - 10 december 2014 17:07

Jag får inte ledigt i jul och mellandagarna... Det är få som får det på jobbet pga brist av vikarier och besparingar. Jag VET, vuxenlivet är så. Alla kan inte få ledigt samtidigt osv. Men det skiter väl jag i!! Jag vill ha ledigt!! Kommunhelvete och ...

Av Anna - 8 december 2014 11:09

Fick just en kyl/frys levererad. Upp till farstubron är det två låga trappsteg. Men vet ni? Man KAN visst inte få upp en kyl/frys som väger 69 kilo uppför 2 låga trappsteg med en pirra. Nej. Absolut inte. Bäst att ställa den två meter ut på gården is...

Av Anna - 7 december 2014 18:45


Ingen jul utan Christollen, aka Stollen. Det tyska julbrödet som är tungt och kompakt nog att använda som vapen. Hittils har jag alltid köpt det färdigt, så även i år, och det är långt ifrån gott. Lika bittert äter jag det varje jul.... Varför? Jom...

Ovido - Quiz & Flashcards