Livet... som oftast.

Alla inlägg under februari 2013

Av Anna - 6 februari 2013 06:26

Jorå, tokförkyld. Härligt varfärgat slem hostas upp, näsan läcker och huvudet känns som insidan av en smedja. Hemskt mysigt...
Min käre make var borta över natten med jobbet och ungarna har effektivt jobbat skift inatt för att hålla mig vaken. Vid 05 gav jag och A upp och jag hasade till kaffebryggaren.
All respekt åt ensamstående föräldrar säger jag bara!!
Usch vad jag mår... Men S och O är friska än iallafall, bra det då S har mycket idag.
Ynk ynk...

Av Anna - 5 februari 2013 07:08

Jag hade en underbart planerad vecka med inte mindre än fem gympass inplanerade... Men igår kom jag hem från gymet och hade inte alls den endorfinkick jag brukar utan fruktansvärd huvudvärk. Imorse vaknade jag med frossa och hosta...
FAN!!!
Jag har ett svagt minne av att hård träning och dunderförkylning inte är bra kombo. Nu lär väl hela veckan gå åt helv på den fronten.
Sur och frustrerad är jag.

Av Anna - 3 februari 2013 17:33

Soligt och behagligt!

Av Anna - 3 februari 2013 07:17

Nu har jag så mycket att skriva så allt bara knölar ihop sig i huvudet och jag får inte till att skriva ner det i ord.

Ovido - Quiz & Flashcards