Livet... som oftast.

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Jaorå...

Av Anna - 22 februari 2013 15:20

Idag blev jag less på att äga ett enda par byxor jag kan visa mig ute i. Att köpa kläder till mig själv är som lägsta prio tills det som inte går att skjuta på längre.
Så jag begav mig ut på byxjakt, och kom hem med 3 par jeans och en kortärmad skjorta. Totalt 230:-!
Jag ÄLSKAR fenomenet second hand!!
Jag njuter dessutom av det faktum att byxstorleken ihärdigt minskar...
Fast nu när jag legat sjuk TVÅ satans veckor törs jag inte väga mig. Jag ger mig fan på att första siffran är en 9:a igen... På måndag kör jag igång med vägning och gym igen! Saknar det och får tuppjuck av att inte få gå dig. Saknar min spinning mer än jag trodde jag kunde! Snart..

Vad gäller syster B lät hon för en vecka sedan meddela att hon skulle komma hit igår. Sedan dess har jag inte sett något livtecken alls från henne. Jag har valt att inte fundera på saken, men tyvärr är S bekymmrad. Jag visste fan att det skulle finnas problem med att låta S tycka om henne. Men han vet ju... Fast jag önskar nästan jag fick behålla honom ovetande i en liten bubbla. Tyvärr, och tack och lov, fungerar inte livet så.

Igår var jag och G på teater för barn 3-9 år. Lätt oroad var jag, och undrade vad jag gett mig in på. Få G att sitta still 45 minuter? No way in hell!!!
Men det gick bra, clownen fick bara leda honom till hans sittplats nååågra gånger då han intog scenen och stal showen.
Det var härligt, jag tror aldrig jag hört G gurgla så av skratt. Total succe!!

 
 
Stamp-E

Stamp-E

25 februari 2013 07:31

gött med shopping :) 0ch mindre och mindre storlekar dessutom hehe..

det löser sig med syrran ska du se.

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Anna

26 februari 2013 14:47

Jo, på ett eller annat sätt löser det sig!
:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Anna - 4 mars 2015 18:40


Av Anna - 13 januari 2015 14:09

Idag kom jag hem från jobbet och de två små, 3 och 5 år gamla, ville stanna ute och leka i snön. Efter ett förhör för att vara säker på att dom vet vad som är förbjudna områden så blev det så. Första gången ensamma ute! Jag gick in, packade in mjölk...

Av Anna - 10 december 2014 17:07

Jag får inte ledigt i jul och mellandagarna... Det är få som får det på jobbet pga brist av vikarier och besparingar. Jag VET, vuxenlivet är så. Alla kan inte få ledigt samtidigt osv. Men det skiter väl jag i!! Jag vill ha ledigt!! Kommunhelvete och ...

Av Anna - 8 december 2014 11:09

Fick just en kyl/frys levererad. Upp till farstubron är det två låga trappsteg. Men vet ni? Man KAN visst inte få upp en kyl/frys som väger 69 kilo uppför 2 låga trappsteg med en pirra. Nej. Absolut inte. Bäst att ställa den två meter ut på gården is...

Av Anna - 7 december 2014 18:45


Ingen jul utan Christollen, aka Stollen. Det tyska julbrödet som är tungt och kompakt nog att använda som vapen. Hittils har jag alltid köpt det färdigt, så även i år, och det är långt ifrån gott. Lika bittert äter jag det varje jul.... Varför? Jom...

Ovido - Quiz & Flashcards