Livet... som oftast.

Alla inlägg under september 2012

Av Anna - 29 september 2012 22:46

Jag trivs här, faktiskt. Vet inte hur många olika bloggar jag startat och avslutat på andra ställen, men det här känns lovande. Appen gör det så enkelt. Ill be back, så är det.


Godnatt världen.

Av Anna - 29 september 2012 17:25

Nej det är bara att konstatera att jag begriper mig inte på folk.
Min vän som inte grattat... Nu ringde hennes karl och grattade, för hon hade skällt på honom för han hade glömt att gratta!
Jag sa förvånat: Men hon har ju inte ens grattat själv?!
Han lät lätt förvirrad....

Men vad sysslar HON med?

Av Anna - 29 september 2012 17:00

Det vankas klyftpotatis, morötter och schnitzel idag.

Av Anna - 29 september 2012 15:24

Det tar sig, sa Fan när det brann i farstun!

Av Anna - 29 september 2012 13:40

Mitt lördagsgodis består av tre härliga produkter från Maria Åkerberg:

Foaming Facial Wash - en löddrande rengöringsgel som doftar Grapefrukt och Kanel

Face Refining Lotion - en härlig ansiktslotion som innehåller Bergamottolja och Margosa

AHA & Jojoba Scrub - en skön peeling för ansiktet innehållande AHA-syra från sockerbetor och korn från Jojobaolja. Sägs även vara bra för manikyr.

Passade även på att boka in min spabehandling till nästa vecka.

Av Anna - 29 september 2012 13:29

Min påse lördagsgodis!

Av Anna - 29 september 2012 10:40

Jag har suttit och slumpat runt här och läst massor med bloggar. Och kontentan är att jag är så lycklig över att vara 36 år gammal!!
Jag mår så bra med och i min ålder!
Aldrig någonsin skulle jag vilja byta tillbaka till tonåren eller ens 20-års åldern.
Jag ser tillbaka på den tiden och inser hur löjligt det var. Jag trodde, precis som alla andra, att jag var så världsvan, hade sån koll! Inga problem och bekymmer var större än MINA. Kanske hade den perioden i livet varit mer njutbar om man inte inbillat sig att man var så vuxen utan tillåtit sig själv att vara det barn man faktiskt var?

Av Anna - 29 september 2012 09:34

Igår fyllde jag år. Min älskade make gav mig ett presentkort till spa. Helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Så underbart!!
Äldsta sonen gav mig Pinks nya skiva och har visst en annan sak beställd. Oväntat och gulligt!
En av 5 syskon grattade. Pappa, svärmor och ett par andra.

Men det som förvånar mig är att min sk bästa vän inte ens ringde. Hon har fnissat om min födelsedag i ett halvår men när den väl är här ringer hon inte ens och grattar? Nej hon har inte glömt, hon pratade om den senast i förrgår...
Hennes jävla moodswings börjar gå mig på nerverna. Det var väldigt länge sedan vi var tonåringar - sluta bete dig som en!!!

Ovido - Quiz & Flashcards